...

Nu har jag sökt in till tre olika skolor, ska söka in till två till! Så nu jävlar hoppas jag för fan att jag kommer in på nån! Det ända som jag veeeeeeerkligen vill nu är att jag ska få en lägenhet..

Det är så jävla sjukt att man ska inse  allt när det redan är försen hur jävla fel allt blir om man inte tänker en sista gång innan man gör nåt! Varför inte bara tänka en sekund längre (?) men näää då jävlar tycker man att det är det smartaste man har gjort eveeeeeeeeer(!) Jaa men tur är väl ändå att man lär sig av sina sjuka misstag här i livet. Men att man aldrig lärs sig att inte upprepa dom.. nee nu finns det för mycket att skriva så jag lägger av här nu.
Heipa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0