kan man bli mer förrrbanad än vad jag är nu!?

Min äckliga lilla kattfan har kissat och bajsat i min TVÄTTKORG!! fattar ni! I MIN TVÄTTKORG! Jag är så jäääävla suuuuuuuuuuur! så jag går i taket snart på riktigt!
Jag trodde såklart att det skulle försvinna när jag tävtta kläderna dum som jag är men den där äckliga lukten sitter kvar än!

Och moset på det är att jag har jäävligt dåligt med pengar så nu måste jag köpa nya kläder, här har jag gått misste om några tusen kronor, nej jag köper inga dyra märkeskläder men om jag ska räkna ihop allt så hamnar vi på tusenlappar! Så det får bli en tripp på olika billiga rea affärer för min del! jag som hatar att shoppa! faaaaaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0