det man inte ser det vet man inte..

Gårdagskvällen var ju kanske inte den bästa på länge men helt okej, har insett att det finns mäniskor som har förändrats till det sämre, vilket jag inte var så bered på! Visst jag förstår att vi mäniskor förändras med tiden men det känns som om jag bara följer strömen och inte märker att saker och ting förändras med tiden. Jag vet inte om jag börjar växa ifrån vissa mäniskor eller om jag kanske är en "ensamvarg" som jag alltid har varit (?)
Jag har väldigt mycket att fundera över och det kommer att bli förändringar.

Men ni ska inte tro att jag tänker på er när jag säger att det ska bli förändringar. Jag vet vilka som är äkta och inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0