vända tillbaka dygnet!

JA som rubriken lyder så ska jag vänta tillbaka dygnet så att jag lägger mig i skaplig tid och går upp på förmiddan och inte kl  3 - 4 som jag annars gör! igår gick jag upp kl 15:00 och nu har jag inte sovit ett ända dugg på det jag prata med ellinor i 6 timmar igår och kl halv 5 la vi på, så jag kände att då kan jag lika gärna vara vaken tills ikväll om jag klarar det då vill säga. så kanske jag somar iaf kl 8 haha. men då hoppas jag att jag vaknar i skaplig tid på morronen :) jag känner redan nu att jag börjar bli trött men jag tänkte hoppa in i duschen sen käka lite frukost ta en promenad på det i kylan det är 8- mute så blir man inte pigg av det så säg! Sen tänkte jag dammsuga och skura här hemma hos mormor. Så får vi se hur pigg jag är efter det. Men som sagt nu kallar duschen på mig innan jag somnar haha.

Over and out / Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0