torsdag natt

Nu sitter jag här kl 1 på natten och lyssnar på gammla eminem låtar och kollar in olika bloggar. googlar på twilight och kristen stewart fyfan vilken cool brud! Så egen. Lyssnar på låtar som va med i filmen, tror jag håller på att få twiligthsjukan (?) det är fan inte okej.. igår satt jag på youtube och kolla in hur hon sminka sig och hur man får till hennes frisyr fattar ni vad jag menar då när jag säger twiligthsjukan ha ha!! Inte okej. Jag längtar veeeerkligen tills new moon kommer ut fyfan den ska jag lätt se på bio, om jag så måste gå själv. sen ska jag köpa första filmen också haha! (jag har fan för lite att göra ibland) Nej nu ska jag kolla vidare på twiligth klipp muwahah sen ska jag sova vilket blir säkert om flera timmar.

har verkligen fastnat på eminem nu hahaha jag är ju värsra nööörden! Jessica NÖRD! And i like it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0