rubrik

...jag har så himla dålig fantasi när det gäller att slänga upp en rubrik, men det är inte det viktigaste.
har funderat på att lägga ner det här bloggandet vad är det för mening lixom (?)
Tänker återgå till papper och penna istället för att skriva ner allt här. Så kan thindra få lästa allt sen när hon blir större, jag menar inte att jag ska återgå till dagboksstadiet för så kul ska vi inte ha om jag säger så.
Jag har ju en bok hemma som jag skriver i, det är meningen att thindra ska få den när hon är äldre och förstår saker och ting.
Som sagt så har jag väldigt stora funderingar på att ta gitarrlektioner efter som jag inte direkt har nåt att göra eller se fram emot (förutom mina böker då) så just därför ska jag önska mig en gitarr av mor och far min i julklapp eller att dom bidrar med lite pengar till en. Så har jag kommit så långt.
Men min syster´s kille (jerry) han har lärt sig att spela gitarr själv så jag menar det kan väl inte vara så svårt som alla säger gäller väl att ha lite tålamod om inte annat. Annars så får jag gå till honom om jag behöver lite hjälp så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0