Torsdag !

Hej hopp !
Imorse vakna jag av att klockan ringde 06:55 men thindra hade sovit lite dåligt inatt så hon sov så fint vid den tiden så jag tänkte att vi kunde snooza liiite men det vart att vi snooza till 07:45 så då jävlar vilken fart det vart på mig, vilket det sällan blir på morgonen. Men vi har kommit försent till dagis hela den här veckan så nu känndes det lite dumt att vi kom kvart över nio inte så farligt men ändå. Jag gick på ica och köpte scampo till thindra sen gick jag till komunhuset å greja på där. gick vidare hem och satte på en tvättmaskin och plocka in disk i diskmaskinen så nu har jag precis hängt tvätt.. Känner mih väldigt duktig idag höhö!

ska snart gå ner och hämta fillefjonkan på dagis men ska lägga in lite låtar på min mp3/ipod hah vette fan vad det är jag har men lyssna på musik kan man iaf det är ju alltid trevligt. Sen ska vi möta upp mormor (thindra´s mormor) och handla med henne. måste ta ut pengar idag och betala alla skulder innan det blir ännu mer.. fy fan va jobbigt, men sånt får jag skylla mig själv för att jag lånar hela tiden!

ne nu ska jag börja bege mig neråt mot centrum tänkte jag..
Hej hopp tjolahpppppppppp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0