010309

Ja idag är det 1 Mars tiden går fort va.. det va nyss nyår tyckte jag. men det är lika bra att det går fort så kommer sommaren snabbare=)
Va ju ute i fredags vilket va jävligt kul, syrran kom också så vi va på rickards eller va fan det heter. vi dansa som fan haha har skit kul när hon följer med ut, så det måste vi göra många gånger om=)

Nu är det så att det är mycket som kommer hända här framöver.. vill inte skriva för mycket nu så att det blir en massa tjafs.. men jag kommer ta upp det sen när jag vet mer säkert hur det blir. Jag tycker att det blir bäst så om det verkligen blir så. Och sen föresten ska jag börja plugga igen vilket jag känner att jag vill göra så att jag kan få jobb, men risken är ju dock att jag kanske pluggar i nån månad sen så tröttnar jag på det och hoppar av skolan igen. men jag ska fan i mig klara det här!!!!

Nu så ska vi käka så det blir väl ett inlägg här om nån dag.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0