Hej hopp

Ja äntligen va julen över, och vet ni vad som är det bästa med det ? JOOO förstår ni det är att NYÅR står inför dörrarna vilket är GAAALET KUL ;D fyfan jag är mer en nyårs människa så man kan supa skallen av sig och börja det nya året med att va jävligt bakis hahaha xD. MEEEEEEEEEEN nu ska ni får höra smaskiga saker, vilket va länge sen jag dela med mig av här på min lilla oläsbara blogg !

jag har nämligen gått och blivit lite smått förälskad eller vad man kan kalla det. och JAA det är i en person! Vi har nämligen umgåts väldigt mycket, och jag kan vara mig själv med honom också verkligen mig själv, som jag är med ellinor (och ja nu är det ju bara du ellinor som förstår va jag menar med det :D haha) jag är ju alltid mig själv men man visar ju alltid dom bästa sidorna först, men med denna karl så behöver jag bara va mig själv med.
Men så kom det ju bara ett problem vi har varit väldigt bra kompisar och vi bor ju som sagt ett paaaaar mil ifrån varann på det så jaa ni ser själv. här går jag och kärar ner mig i fel karl igen... eller kär och kär det va ju kanske att ta i men jag tycker om honom väldigt väääldigt mycket! HA smaka på den ni! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0