Sol sol sol, ännu mera sol :)

...Kan det inte bli bättre än så här ? enligt mig så neej! nu är jag nöjd med väder och allt, thindra åker bort i en vecka med sin far upp till lilla "norrland" vilket inebär för mig att det blir supa kväll med ellinor i morgon så ska vi ut på bålsta och göra det osäkert mahahahah! jag menar allvar för vi ska åka rullskriskor (okej ja det heter nåt annat men kan fan inte stava till det) ni vet va ajg menar så där modärna rullskriskor ;)

Idag så blir een promenix i det sköna haha, thindra är på dagis och jag sitter här och käkar lite frulle faan va jag hade velat haft en balkong alltså sitta där å steka lite med en kaffe och en cigg hahhaha alltås jag måste fan sluta med det. det kostar för fan för mycket sen så kommer jag väl dö innan jag är 40 så mycket som jag har börjat rökt! Kanske skulle pröva att ringa sluta-röka-linjen (?) mahahah xD

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sv: hahah du tror det va rövsprängare xD Fan det skulle jag vilja se, längtar som fan nu :p

Hahah aa jag tror det jag med faktikst, fast det e bara kul! Får jag mig lite mer att garva sönder till! :D haha

2009-04-09 @ 11:25:32
URL: http://ellektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0