Flytt på fredag !

...SOM rubriken lyder så flyttar jag och thindra på fredag :D WOOOHUUU! kommer bli så sönt att få eget igen, är jobigt om man bot själv förut sen flyttar hem, när man ska anpassa sig efter redas regler mat tider ja you name it!  Men nu blir det moi som bestämmer MUWAHAHAH!!!
Så i veckan har jag fullt upp med att "stor shoppa" på ikea och ränsa allt jävla skit som man har samlat på sig haha fyfan tyckte jag slängde mycket när jag flytta ner men så va det tydligen inte. Nu känns det som om jag skirver osamanhängande här (eller va fan det heter min, ni fattar) Jaaa vi får se hur det här går nu då (?) känns som det kommer gå bra blir nog lite ensamt också :P haha.. aja nu ska thindra få sig lite lunch sen blir en promenix i solen!

Hej hopp
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0