2 april !

Nu sitter jag och käkar frukost bara för att jag va sååå jävla trött i morse så jag vakna en aning sen och vi kom försent till dagis precis som vanligt. Vilket inte är så bra.. Igår så tog jag mig en sjuhelvetes lång promenad men vilket va jävligt skönt för annars så sitter jag bara här vid datan och segar. Men nu ni ska ni få höra på nåt jävligt NICE  Jag Jessica Elizabeth Sofie Söderström har till 99 % säkert fått mig en lägenhet :D:D:D:D sååååå vi kan ju se det så här att jag är jävligt spänd idag för det är idag som hon ska ringa och berätta om det är grönt! men allt hitills är hur OK som helst. det är till och med en 3:a så jag har räknat med att elle kommer bli min nya sambo ;) vilket är trevligt för då är jag ju inte själv. Ja thindra finns ju med i bilden också:)
Sen så när lars (thindras pappa) har fått sig en större lägenhet ska vi börja med att ha varannan vecka vilket blir bra för oss alla 3 ! Hmm.. ja ne nu har jag inget mer att rappotera!

Over and out / Jessica
Stay cool ;)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sv: hahaha ja du det kommer jag göra :p Aa bra då behöver jag inte förbereda dig på det då med andra ord xD haha :p

2009-04-02 @ 20:23:30
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Sv: hahah du och mina banan muffinsar :p Men jo dom kanske du kan få :) Klart det blir en saftig fet tårta! Kanske fler haha :p Fast vet inte vilken jag vill göra.. Antingen en kladdkakebotten med päron, passion eller hallonmousse. Eller en vanlig fin prinsestårta. Vad tycker du?

2009-04-04 @ 02:49:31
URL: http://ellektricitet.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Sv: aa jag e fan jävligt sugen på den. Tror nog det blir en sån! :D

2009-04-04 @ 14:50:10
URL: http://ellektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0