1 april!

Hellu hellu :)

I morse när jag vakna så var det soligt så den här morgonen började ju bra, va ner och lämna thindra på dagis gick hem och käka frukost. Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och har det gött haha fy fan va jag hatar det ordet!!!
Har ringt novilla 2 gånger men hon svarar ju för fan inte så jag tänker terra henne hela dagen idag jag blir den nya terojessica moahah! Min största önskan just nu är att jag ska få en lägenhet innan sommarnen det vore ju hur nice som helst känner att det är väldigt behövligt nu. har ju en dotter på snart 2 år och bor hemma hos päronen det går ju inte ihop så bra enligt mig. visst är det skönt på ett sett men näe..
Ska till tandläkaren idag och på ett annat litet "möte" sen ska jag träffa ellinor så ska vi hämta thindra och å hem till mig och pyssla med nåt trevligt. Och elle vet du va jag lyssnar på nu då ;) freestyle rider omkring MAhahah xD fyyyyy faaan den är så dålig men det är din låt haahh.

Ciao !


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahahah så det ska vara, sa ja jö fö faan! haha Var fan tvungen att sätta på den och börja yla till dig! haha "jag älskar att rida" och "sätta på den" gick nog fan inte så bra ihop just nu, eller varför inte ;) hahha nej då XD

2009-04-01 @ 23:17:52
URL: http://ellektricitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0