thindra

jora så att nu är man tillbaks ifrån centrum. fika med ellinor vi satt och prata lite om allt möjligt, sen kom amanda och satt med oss lite senare ändå så kommer alex och efter det kom sebbe så vi vart några st haah några det va 4 pers hahahaha x) aja skit samma vi prata gamla minnen och om allt möjligt kul man gjort. tänk vad man förlorat kontakt med vänner när man slutar skolan skaffar barn eller pojkvän/flickvän nu behöver det ju inte vara så men oftast. Jag har ju börjat träffa vännern nu när ajg har flyttat ner igen och desutom nu när thindra är lite större så är det lite lättare. vi satt och fika i 2 timmar så man märker att jag och elle har mycket att prata om, men ändå så hade vi mer att säga men såna saker tar man inte upp när andra är med haha. Ska nog kanske träffa liza i morgon men hon va förkyld så jag vet inte hur det blir med det.

Jo som sakt thindra håller på å få en tand man ser det lite men ändå, så nu är hon lite gnällig men det går väl över hoppas jag :PJaa snart så är hon 1 år tiden går väldigt fort hon är redan 8½ månad nu lixom (?) Men lite kul blir det ju när dom blir äldre då börjar det hända mer saker och så kan jag göra lite mer. efter som jag ammars så har jag aldrig lämnat bort henne ja en timme då men en hel dag har jag inte gjort.
Så är det ju påsk snart thindra ska få ett litet påsk ägg alltså lite kläder haah ja det ska börjas i tid hahah.

snart så kommer syrran å kitty hit så det blir lite trevligt med folk.  ska lägga in lite bilder senare men det tar så himla lång tid för en bild så man orkar inte men ska lägga in två i alla fall så ni får se hur stor hon har blivit.

/jessica

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Vilken/vilka bloggar läser du?:)

2008-03-12 @ 18:13:07
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Ellinor

haha aa sant, det finns en hel del man missat under tiden du vart där uppe. Men du ska veta att ja e verkligen jätte glad att ni e här nere nu, o hoppas verkligen av hela mitt hjärta att ni stannar den här gången! Behöver er verkligen. Älskar er i massor. Puss

2008-03-14 @ 00:02:13
URL: http://ellektricitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0