Tandläkare & simhall

Vi kom precis hem ifrån tandläkaren, thindra sklle ditt hon prata bara om hur man skulle borsta tänderna och vad dom fick äta och sånt som man redan visste. Sen efter det så tog vi en promenad så att hon fick sova, så nu ligger hon på balkongen och sover.
kl 1 så ska vi gå och bada tänkte att det kunde va lite kul jag bada med thindra för 2 veckor sen och hon verka yucka att det va kul så nu ska vi göra det här i bålsta där det är lite roligare simhall.

Thindra kryper snart hon står i krypställning eller vad man ska säga och gungar så snart så kryper hon. just nu ålar hon fram haha. Hon har inte fått nåra tänder heller vilket jag tycker är bra efter som jag ammar henne på kvällarna. Och hon äter inte burkmat utan jag får laga mat själv till henne en lite kärsen flicka men det gör inte så mycket.

Vi åker nog hem idag eller i morgon får väl se hur sent det blir efter som vi ska bada och sen så skulle jag ha fikat med liza också idag men vi får se hur det blir. Skriver ett inlägg innan vi åker hem

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0