lördag !!

Nu kryper Thindra hela tiden, vilket är skit bra haha, så nu är det inte så jobbit för nu kommer hon ju fram själv.
Och hennes tand håller ju på att växa ut, hon har varit gnällig i 3 dagar men nu verkar det som om der har blivit bättre. snart fyller hon ett år jag tjatar om det hela tiden men det har verkligen gått fort. om sex dagar så blir hon 9 månader (!) vart har tiden tagit vägen.

Idag så har mamma pappa thindra och jag varit i stinsen och kollat litye hitta två par byxor men köpte inga för jag vill åka till barkaby auotlet haha vet inte hur det stavas men dom som vet vad ajg menar fattar ;) för där finns det en lee affär som säljer lee byxor mycklet biligare så tänkte kolla fötst om jag hittar några byxor där.

Hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0