070319

Imorgon så blir Thindra 9 månader, har gått väldigt fort. Sen idag så åkte vi och kolla på en ny barnvagn och jag vart så kär i en att jag bara måste ha den. Thindra sitter jätte bra i den verkligen, man kan v'nda handtaget åt båda hållen ,så kan man fälla ner så att hon ligger helt också. vilket är skit bra. den ska jag köpa.

Men som sagt så ska jag sälja min andra vagn Brio 06 svart. men alla tillbehör så klart för 3500 - 3000 kr. så om nån vet som behöver en vagn så hojta till.

Men nu så ska ajg gå och köpa en blomma till nettan bara för att hon baka åt oss till thindra's dop. för ett halv år sen hahah usch va dum jag är som ger henne så sent. men bättre sent än aldrig

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0