what hurts the most.

som rubriken lyder så är det min nya favo låt med cascada. tyckte den va ganska töntig när den kom men nu så är den jävligt bra, efter att man har hört den några gånger.
Thindra sover i vagnen på balkongen som hon brukar. jag har diskt och lite sånt. Sen har jag färgat håret på mig själv alldelses nyss, nu får vi hoppas att det blir ljust när jag har silver shampoo. Ja just nu är det ljusgult men vi hoppas på at det blir bättre.

Som sagt så vakanar thindra fortfarande på nätterna och ska ha bröstet så jag har inte fått sovit en heln natt på 10 månader, så är jääävligt less nu, kan ni tänka er va (?) har inte kunnat gå ut och träffat vänner elelr nåt. Vilket tonårsliv man har. MEN hon är ändå min dotter, mitt eget kött och blod så skulle aldrig vilja byta ut henne mot nått!!
men skulle va skönt om hon sov en hel natt.
idag så har ajg varit så duktig att jag kom ihåg att ringa till BVC i sveg och fråga efter thindra's papper. som dom skulle skicka ner till BVC i bålsta. eller jag prata in på telefonsvararen men än då.

Tille helgen så bär det av till ellinor som fyller 18 år. själv får amn vänta en månad till haah. får väl hoppas att thindra kan sova en hel natt så att mormor och morfar får vara barnvakt så jag kan gå ut ahahahha :P

Kommentarer
Postat av: Mathilda

nä, det har vi fan inte. Nu jävlar! :D jag har sett henne på hans bdb, och i hans bil.

2008-04-08 @ 08:38:51
Postat av: Jessica

jaha :P

Ne du ser så nu får vi kämpa på här. :P

2008-04-08 @ 11:11:49
URL: http://mammajessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0