söndag

Igår så va jag hemma hos ellinor hon fyllde 18, mycket trevligt var det gott fika också haha ;)

idag så vet jag absolut inte vad vi ska göra riktigt men tror att vi bara ska vara hemma. thindra har nu blivit förkyld också stackar :( usch synd om barn när dom blir sjuk. så hon är lite tjinki (eller hur det stavas) idag.. Men just nu ligger hon och sover på balkongen som vanligt haha.

ska färga håret kastanjebrunt hade jag tänkt med lite slinger i. för så här kan jag inte fortsätta att gå folk kollar ju haah. men jag vet att det är lite misfärgat ;O jo just, min äldeles perfekta vagn är inne på llagning för handtaget var trasigt så får ha den gamla klumpiga vagnen så länge.. den är väldigt stor om man ska jämföra haha.
Men nu hade inte jag nå mer på hjärtat hej svejs

Jo föresten elle bada ni igår ?;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahah aa klart vi gjorde! :D as kallt! det snöade o regnade som fan:P haha

2008-04-13 @ 16:17:52
URL: http://ellektricitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0