solna centrum

idag så har mamma thindra och jag varit i solna centrum, pappa tatuera sig så vi kolla runt där så länge. jag spana in lite precenter som jag ska köpa till thindra. visst hon fyller ju i juni men det är bättre att köpa lite då och då istället för allt på en gång då blir det så dyrt. har redna köpt två paket till henne höhö.

Igår så ringde ellinor mig och fråga om jag ville komma hem till amanda så vi hade en liten "tjejkväll" kan man säga. satt ute på balkongen och prata lite och sen käka vi tacos ;) gott. Jag var tvungen att åka hem efter 3 timmar för thindra vakna. Men det va skönt att få träffa kompisar även om det bara va 3 timmar.
Och min käre ellinor fyller 18 på lördag :D Grattis redan säger jag hahahah! Man ska va ute i god tid. Då ska jag och thindra åka ut till henne, vet inte om det kommer va andra där men det mäks. vi ska dit i alla fall.

Idag ska vi käka hem gjord pizza vilket är väldigt gott. men nu så ska jag gå och köpa bananer hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh tack så mycket!:D
Men jaa klart ni ska komma!:D Guud vad jag faktikst längtar nu:)
puuuss

2008-04-09 @ 13:57:46
URL: http://ellektricitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0