SNÖ?!

Nu har ajg lagt upp bilder på bilddagboken när thindra äter och dricker själv, kanske lägger ut lite såna bilder här med får se. Men jag var ute och gick med thindra nyss för att hon sover längre och bättre ute i vagnen än i sin säng. I alla fall på dagarna. Men fy fan va det snöa och blåste blääää jag som trode att det va vår, meeen ikke det va det ju inte en jävla massa snö fy!! Det vill vi inte ha.

Thindra kan dricka själv nu första gången gjorde hon i förregår och nu ställer jag fram flaskan så dricker hon själv, och så vill hon helst äta själv också, visst hon får väl kanske inte i sig så mycket men ändå.. Och sen när hon har ställt sig upp så kan hon sätta sig själv också hon har blivit jätte duktig. jag menar inte att hon ställer sig upp så men med hjälp av stolar, bort och ja ni vet allt sånt.
Sen när mamma kommer hem så ska hon ringa till en gubbe som hyr ut lägenheter och kolla om det finns nån ledig som thindra och jag kan flytta in i helst en tvåa. så thindra fåre get rum. Så jag hoppas att det finns nåt ledigt till efter sommaren. Gud va kul om det skulle det.

men nu så ska jag nog kolla på våra bästa år haha har inte kollat på det på ett tag så har missat lite. men hare så bra så länge hej hopp. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0