promis med lajz

soooooooooooooom rubriken lyder så tog liza och jag en låång promenad, jävligt skönt att brrrrrrräna lite fett höhö ;) thindra var hemma med mormor och morfar, mycket trevligt att få va själv med en kompis å bara snacka skit och flumma lite. det är liza och jag ganska bra på. och i morgon så ska vi kanske kolla på film är inte riktigt säker på hur det blir men skulle va trevligt i alla fall.

nästa helg så åker thindra och jag upp till lillhärdal och hämtar våra saker i lägenheten, och hälsar på gammelmoster/mormor/morfar och kusiner och gudfar och sen hennes pappa, farmor/farfar och så vidar och så vidare, hon har hela sin släkt där uppe. sen kommer vi ner igen den 2-3 maj. så det blir ett litet avbrott i liza's och min promenad-tajm-snacka-skit.dag haha vete fan va jag skrev där.

haha!!

Kommentarer
Postat av: liza

HAHAHA, fan dig, kan ju inte gå själv helt mobbad:(
höhö ;)

2008-04-10 @ 22:44:31
URL: http://laajz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0