halllllllllllå

nu sitter jag här i min ensamhet, thindra sover i vagnen på balkongen som vanligt höhö. och alla andra jobbar. idag ska vi nog spendera timmarna med syster och kitty. får väl se när vi kommer iväg ner till centrum. När thindra vaknar ska vi käka lunch.

men nu säger jag till er som skriver blogg som jag läser och ta åt er! fan uoppdatare era bloggar. så jag har nåt att läsa på dagarna när jag sitter hemm.. :O så vore det sjyst. och jag tycker att du mathilda kan skriva om varför du flytta hem! så det så.
Och ellinor du kan skriva om ditt spänande liv för i mitt händer det inte så mycket just nu. :P höhö!!
aja så är det med det.
Har just inte nått att skriva direkt men va fan ska ajg göra då? kan ju skriva vad thindra kan göra. Hon kan krypa och ställa sig upp vid sofan och sånt som hon kan klätra på, hon kan säga mamma pch dada haah hon har två tänder, klappa händerna, ja det är väl det som jag kommer på nu i alla fall. kanske inte är nåt mer haha aja men skriver sen ikväll och berättar om min spänande dag (NOT)


PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mathilda

det var inte riktigt min grej bara.

2008-04-04 @ 18:58:39
Postat av: Mathilda

Bara för att du ska ha nåt att läsa på dagarna, så kan jag ju skriva lite längre då :P
jag tyckte inte riktigt att det var min grej från första början heller, i och med att det blev typ en nödgrej, eftersom jag inte hitta nå boende i falun. så nu går jag handel i sveg istället. :)

2008-04-04 @ 19:00:03
Postat av: Ellinor

hahaha! :D nja spännande vette fan x) men ja ska göra mitt bästa:)
puss

2008-04-06 @ 22:37:58
URL: http://ellektricitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0