hallå folket !

Idag så började dagen med att vi gick upp så klart då men, att vi gick ut och gick med den nya vagnen jag säger bara för faaan vad jag är nöjd med den. jävligt tur att vi han byta. Thindra sitter skit bra i den, sover bra i den ja allt. Ska bara köpa ett paraply till vagnen så att hon inte ska få solen i ögonen. för thindra tar alltid av sig solglasögonen hela tideeeeeeeeeen !!
vi gick ner till min käre syster och vi har varit med henne hela dan. kl 2 hämta vi kitty så då var vi med hon också så klar. vi gick hitt och åt midda sen så gjorde vi inte så mycket mer.

Thindra och jag åker upp till lillhärdal den 20 april. och kommer hem som sagt i början av maj en liten "semester" HÖÖH ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0