fint väder äntligen, vår på g!!

Jag eller jag rättare sakt vi kom just in, jag och thindra va ute och gick för nu är det sol och jätte fint varmt väder ute så då tyckte jag att vi kunde va ute så båda fick frisk luft i alla fall hon då. Just nu ligger hon i vagnen på balkongen och sover, som alltid när jag skriver här men hon tycker om att såva där.
Hon äter ju inte bra nu igen, bara mackor och nu menar jag bara mackor, till lunch så gjorde jag i ordning potatis, moröter med pambiff men det ville hon verkligen inte ha jag försökte och hon fick äta själv då åt hon väl lite men det va inte mycket så då fick hon äta mackor då, för då vet jag att hon får i sig nåt i alla fall. Vi ska ju till BVC på måndag så jag får ta up det igen..

Idag är det fredag och som vanligt så blir det väl att man sitter hemma, men man vet ju inte om det händer nåt kul (!?) kan ju hoppas i alla fall. Men nu så ska jag gå och kolla på våra bästa år. Men först lägger jag in några bilder på thindra. <3

image60

image61

image62

image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0