2 april.

Vi har varit ute och gått. och jag har gått ner ett kilo nu så det är skit bra. jag har slutat ätit skräp alltså vill säga chips och sånt då. vist en godis ibland men nu jävlar ska jag tänka sommar 08 hööh! hahaa jaaa jag är lite knäpp men jag vill bort med babyfettet som man säger, sen jag var gravid så är magen inte så vacker hahahaha herregud nu slutar vi prata om det.

Thindra ligger och sover i vagnen på balkongen, när hon vaknar ska hon få lite lunch tänkte jag jag kasnke äter nåt också får se vad som finns.
Jag ångra att jag köpte den där barnvagnen, så då ringde jag till lars (thindra's pappa) och fråga om han kunde ringa och kolla om man fick bytta till en sittvagn en skotter eller hur fan det stavs. och det fick jaa :) så nu blev det en sån en svart /rosa. För jag tänkte hon vill ju sitta åt det hållet, hon är snart 1 år och så där då så jag tyckte att hon var stor nog att få en sån vagn. det finns ju regnskydd att köpa som man har över hela vagnen så att barnet inte får på sig regn eller snö. men när det blåser är det lite värre men det är inte så varligt. får väl ge fan i att gå ut om det är storm :P

Jag och thindra tar tåget upp den 21 -22 april ska kolla nu och boka tänkte jag då så får vi se vad det kostar och så.. men det blir där omkring. så kommer vi hem första maj nån gång i alla fall i början av maj. Ska upp och städa ut lägenheten och hämta mina saker eller våra saker. 

Ja det var väl allt för mig. hej svejs 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä, dom var väl, men inte nu längre. anledningen till det behöver vi inte ta här. :P

2008-04-02 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0