080417

Har svårt att komma på rubrik när jag inte har just nåt viktigt att medela. men känner att det kan va kul att skriva av sig lite om bara allt mökilgt. Ni kan ju bara gissa vad Thindra gör efter som jag sitter här, ja så klart hon sover på balkongen precis som vanligt. Hon har sovit i typ en timme, sen när hon vaknar blir det spagethi med köttfärsås till lunch.
Tänkte ringa till lägenhettjofsan nu men såg att kl va 12 dom har säkert lunch så jag provar snart eller kl 1 igen.
i morgon så ska jag gå ner på ica och köpa hårfärg den här gången blir det kastanjebrun förstår ni, tänkte att det kunde va snyggt istället för mörkbrun som jag har haft i alla år.
Igår så hämta vi gå vagnen hemma hos syrran som kitty hade efter som hon kan gå själv nu som hon har kunnat i nästna ett år så tyckte vi att hon inte behöde den, thindra tycker det är skit kul hon gick lite med den igår men hon tycker det är mest kul att stå och hålla i sig i den och skacka men hon tar kanske 2-3 steg i alla fall. La ut bilder på bilddagboken j-esssica heter ja där för er som orkar bry sig att kolla. Men bara för att jag är så snäll så kan jag ladda upp en bild här också men det tar så in i helvetes lång tid tycker ja. Men jag gör det ändå.
Idag så mår vi lite bättre men fortfarande så är vi förkyld men jag hoppas att det är bättre på söndag eller att vi är friska rättare sagt.
Men här kommer bilden på thindra med gå vagnen.

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0