Lördag.

Detta inlägg är till dig Madde strömberg mwahaha!! för du säger att jag aldrig skriver men nu jävlar ska jag börja skriva igen.

Idag så har vi varit i kunsängen hos min faster som hade "kalas" eller vad man ska säga.. vi käka tacos där åh jag var väl gladast av dom alla som älskar tacos haha, men så va vi där i några timmar.
Sen tog syster, jerry, thindra och jag tåget hem, och vi flumma oss som vanligt och tog kort vi hördes mest på hela tåget haha inte så ovanligt för att vara oss.
Thindra har hittat sin nya pappa haha alltså Jerry haha och han är bara glad för det :)

Hmm jaa vet itne riktigt va ajg ska skriva men passar på medans hon är lugn och ligger på golvet oh leker.
 I morron så får vi väl se vad som händer kanske åker iväg och köper lite kläder får vi hoppas (a)

Aja skriver väl i morron och berättar vad vi har gjort under den dagen

PUsssssssss

Kommentarer
Postat av: Lisen

"nya" pappa? vad har hänt med Thindras "gamla" pappa?

2007-10-28 @ 00:19:25
Postat av: Anonym

nee men hon har sin riktiga pappa bara att han inte tar hand om henne.. och jerry tar mer hand om thindra än lars :P

2007-10-28 @ 12:11:11
Postat av: Madde

Äntligen :D
Jag har inte suttit på datan länge men de blir ändring nu... :)

2007-11-01 @ 20:08:51
URL: http://madlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0