jahapp.

Igår så var ju jag i stinsen dåra och köpte en massa kläder till thindra och mig :) och fika med mammsen mycket trevligt. var bara jag mamma och thindris :)

Idag så träffa jag ellinor och vi ficka i centrum, och tro det eller ej så lykades vi vara i bålsta centrum i 4 timmar hahaah ;)
köpte mig ett par jeans tyckte jag var värld det, men thindra fick sig en fin kläning och tröja.. x)

Imorron ska jag va med liza, hon kommer hem till oss..hon har ju aldrig varit här så det är på tiden att hon kommer.

Nu har thindra blivit så stor :O shiit man hinner ju inte ens blikna så har hon blivit större (typ.) jag tänkte börja på babysim med henne, eller ja hon och jag ska åka och bada i simhallen här men måste köpa mig en bikini ohc bikini trosor till thindra gud va kul haha.
men nu ska jag lägga upp lite bilder så ni får se hur stor hon har blivit :)
Pusss /thindra & jessica

Kommentarer
Postat av: Linnéa (iinas mamma)

Bada inte i simhallen här i bålsta! Det är alldeles för kallt för småbarn, iina blev helt blå om läpparna när vi var där, urs! Man får inte vara i den nya delen av simhallen med barn, dålig stil! Åk till enköping istället, där är det iaf tillräckligt varmt!

2007-10-31 @ 19:21:03
Postat av: jessica

meeen shiit, okej då får jag ta och leta rätt på simhallen i enköping och bada där.

2007-11-01 @ 23:04:52
Postat av: Linnéa (iinas mamma)

Jo, gör det! Den ligger där coop och systemet ligger typ, på andra sidan vägen i princip :) Tror det är skyltat till typ idrottshus eller nått sånt.

2007-11-06 @ 20:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0