....

Guud hon ligger och sover än!! :O herregud.. men hon sov inte så jätte bra igår. i natt har hon sovit väldigt oroligt så hon fick sova hos mig och då gick det lite bättre, vet inte om hon hade lite magknip eller nåt men nu är det väl bra efter som hon ligger och sover. rensa hennes gaderob igår sånt som är för smått då, gud va söta små kläder jag hitta :') oj va liten dom har vart man hinner ju inte med alls längre. Aja så nu är det bara str 68 i gaderoben lite för stort men 62 är lite trångt så jag vill inte tvinga på nåt som nästan är för litet gör väl ont.. som sagt så ska vi till enköping kl 1 tänkte gå in på h&m och lindex och köpa lite kläder till henne tycker hon behöver lite sånt haha x)

Det var 1 månad sen som hon träffa sin pappa, tycker så jävla synd om henne som får åka in i skiten bara för jag och pappan är osamas, det är mig han vill jävlas på men det är ju thindra som blir drabban så jävla synd :/ men finns ju inte så mycket att göra. Får väl hoppas att han skärper sig och börjar ta sitt ansvar, i alla fall med att träffa henne lite oftare, för en pappa är ju alltid en pappa som sagt.
Hon tror väl sägert att min pappa alltså hennes morfar är henne pappa men det göt inte mig så mycket. det börjar väl hon förstå sen när hon blir äldre att det är henne morfar..

Tänkte börja köpa barnmat alltså för 4 månader så hon får smaka, så får man väl se. ska till BVC den 16 då skulle vi prata om mat för små barn..Tycker det ska bli kul och se hur hon reagerat på mat och inte bröst mjölk haha.

hon vakna för 5 min så har klät på henne nu, idag vart den strumpyxor med kitty på och en rosa kläning med hjärtan på :)

här var man jätte glad
image17

min älskling
image18

sitter hon i sofan aldeles själv haha
image19

Kommentarer
Postat av: Madde

FÖRHOPNINGSVIS så "mognar" Lars och inser att han går miste om två supergoa tjejer!

Jag tycker du gör ett superjobb..you go girl!

2007-11-01 @ 20:14:45
URL: http://madlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0