Onsdag,

Idag så följde thindra och jag syran och kitty till lilla nyckelpigan alltså en mamamgrupp här i bålsta för lite äldre barn, men det var faktiskt fanska kul att få komma ut lite. Snart börjar ung mammagrupp där det kanske finns una föräldrar i min ålder får jag hoppas :) skulle vara kul att träffa.
Sen så träffa vi mamma och fika med henne, och gick runt å kolla lite..Igår så köpte mamma alltså thindra's & kitty's mormor lika kläningar till dom som dom ska ha på dopet ja thindra ska ju en dopkläning men efteråt på fikat :D

I månda's så träffa jag tina och nettan i centrum och följde med dom på lidex och dom köpte lite fina kläder till thindra, en kläning, strumpbyxor och ett par byxor mycket fint :) och jag köpte 4 nya tröjor till henne lånärmat tyckte att hon hade lite, lite av sånt. märks att jag inte hinner skriva så där jätte mycket om vad vi gör på dagarna men jag försöker i alla fall. Man får juh passa på som nu på kvällen när hon ligger och sover.

Till helgen så ska vi nog åka upp till lillhärdal och hämta alla mina saker, har ju flyttat hem igen p.g.a lite saker som jag inte vill nämna här...

Träffa paula idag hon tyckte att thindra vaaar så söt, guud va länge sen jag träffa henne :) vart så glad när jag såg att hon kom gående där ahah jag fina för fulla mugar men hon såg inget haah så söt hon, men sen kom hon närmre och såg mig. och i morgon så ska jag träffa min undebara liza som jag inte heller har träffat på hur länge som helst, och hon har int ens träffat thindra än, och nu är hon två månader redan :O tiden bara rinner iväg!

Om nån läser detta som kan hjälpa mig med att göra om min blogg så skriv :) behöver hjälp.

Pusss,

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hejsan , du hittar henne på http://bloggdesigner.blogg.se . :) ha de bra

2007-08-23 @ 08:35:36
URL: http://mlindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0