hallå;)

just nu ligger lilla thindra och sover i min famn, skriver med en hand lite segt med det går :)
idag så vakna vi kl 10:30 gickupp och amma lill tösen sen åt jag frulle oc gjorde mig i ordning.. och diska han jag till och med att göra. Ikväll så åker nog mamma pappa thindra och jag ner till skokloster spelen oc kickar lite eller om det blir på söndag.

Joo det var nån som undra hur jag och Lars träffades och det ska jag tala om för dig nu,
Det var i i början av augusti sommaren 06, lars va uppe i sälen och då ringde han till mig för första gången har aldrig pratat med mäniskan i hela mitt liv, men vi viste vilka vi var om man säger så. Aja men han ringde och pata lite och det gjorde vi nåra kvällar sen fråga han om jag ville följa med han och lars å (båda två heter lixom lars) skit samma, till älvdalen tror jag att det var för det var nå bilgrejs där, och det gjorde jag..sen efter det så var vi med varann rätt så ofta, och så vart vi tillsammans. och efter en å halv månad typ så vart jag med barn haha, och jaa så var det om man ska ta det kort ;)

Snart är min lilla liten 2 månader fy fan va fort tiden går, och så har hon blivit stor ojoj! 
Och den 23 september är det dop :) guud va kul haha hon ska heta Thindra Elizabeth Maria Söderström. gudmor är min syster tess och hennes gudfar ska bli lars storebror bosse.. sen ska cattiz sjunga på dopet, det kommer att bli jätte bra. Vi ska ha det i skokloster kyrka där tess och jag är döpt, och mamma och pappa är gifta där, värsta traditionen måste föra det vidare haha..

Men nu så ska jag göra lite annat, ha det bra hej då :)
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0