23:06

Hejsan.
Idag så har vi varit lite utanför enköping på kalas hos leo som fyllde 1 år :) väldigt söt grabb, det var grillfest eller vad man ska säga..Träffa nettan var länge sen man träffa henne.

Sen på kvällen var vi och kolla på morbror järy som spela med sittband nere på jaa vad det nu än var för nåt..haha. jerry är min systers pojkvän mycket trevlig man haha*.
Längtar väldigt mycket tills dopet är faktiskt, ska bli så kul min lilla underbara flicka ska få sitt namn på riktigt, ja enligt mig så blir det på riktigt när man är döpt..

jag har inte så mycket tid att skriva här men försöker på kvällarna om jag hinner å har tid. Men nu så vakna min lilla ängel och ska ha mat, så nu ska jag gå och amma. Ha det bra
Puss,

Kommentarer
Postat av: Mathilda

svar : du frågade om min bakgrund på min blogg , det är inte jag själv som fixat det . det är bloggdesigner , du kan ju alltid hitta henne här på bloggen & hon tar inte betalt så det är jätte bra :) . ha de bra

2007-08-22 @ 12:38:30
URL: http://mlindahl.blogg.se
Postat av: -

Ja, sen blir man ju kristen när man döps också, vilket kap..

2007-09-15 @ 15:22:18
Postat av: Anonym

i helvete heller att du blir kristen!

2007-11-02 @ 19:19:05
Postat av: -

Det är ju det som är dop(!) Barnet "tar emot" gud, eller så heter det något annat fint. Dopet är ju att barnets namn "accepteras" och ges från gud.

2007-11-24 @ 20:33:41
Postat av: -

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dop

2007-11-26 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0